てきすと実験のブログ

いろんな無料サービスのぶろぐを、連動させて、サービスが停止しても、大丈夫なテキストサイトの実験。

バーチャルカレンシーの夢・・いかに、暴落が、はじまるのか?

When I was conducting stock trading ... · While watching the
bulletin board of the same issue ... One day, I was writing
that when the company part-timer went out, I got a pre-
payment. I can not make a phone call. So, the bulletin board
is a big fuss .... At that moment, the stock price we made a
big rise is to stop short. After that, in 7 business days,
worth the price .... First of all, only people who sell and
sought was saved. Afterwards, including me, a major loss. The
momentary judgment is that it leads to damage.

私が株式取引をしていたとき...・同じ問題の掲示板を見て...ある日、会社のパートタイマーが出たときに私は先払いをしたと書いていました。私は電話をかけることができません。だから、掲示板は大騒ぎです....その瞬間、私たちが急上昇した株価は、短期間で止まることです。その後、7営業日で、価格の価値がある。まず、販売している人だけが救われた。その後、私を含め、大きな損失。瞬間的な判断は、それが損害をもたらすということです。