てきすと実験のブログ

いろんな無料サービスのぶろぐを、連動させて、サービスが停止しても、大丈夫なテキストサイトの実験。

太陽フレア出現…・・・・電気機器は故障の可能性がある?

 


Analysis of a certain BTC virtual currency exchange · · · It was BTC who was returning until 9 am before ... but it suddenly began to be sold just before 270 k. It was about 40 minutes and I got caught up to 264k. Volume also recorded the highest today. From here, until 267 k, from where I was back again, it will be sold again greatly. However, buying was strong ... returned to just before 270k. After that, it was sold a little, as of 19:00, 267 k, the sales volume is also small. These two large transactions are not individuals. It will be an employee of the exchange. Since the funds are also sufficient, we control the price decision of this exchange. This is a way to prevent stops and runaway, there is nothing wrong. Because it is a new genre called virtual currency trading, it may be that rules will be created in the future.
特定のBTC仮想通貨交換の分析···前の午前9時までに戻ってきたBTCでしたが、突然270 kの直前に売れ始めました。それは約40分で、私は264kに巻き込まれました。ボリュームも今日最高を記録しました。ここから、私が再び戻ってきた場所から267 kまで、それは再び大きく売られるでしょう。しかし、買いは強く... 270kの直前に戻った。その後、それは19:00、267 kのように、少し販売された、販売量も小さいです。この2つの大きな取引は個人ではありません。それは交換の従業員になるでしょう。資金も十分なので、私たちはこの取引所の価格決定をコントロールします。これは停止や暴走を防ぐ方法ですが、何も間違っていません。バーチャル通貨取引と呼ばれる新しいジャンルであるため、今後ルールが作成される可能性があります。